Tule mukaan Kustavin seurakuntaan

Kustavin seurakunta on arkkihiippakunnan kaikkein pienin seurakunta. Se sijaitsee meren sylissä, saariston rengastien varrella, Taivassalon ja Iniön välissä. Seurakunnassa on kaunis kirkko Kivimaalla, jumalanpalvelus on melkein joka sunnuntai.

Kirkko on avoinna kesällä heinäkuun ajan arkipäivisin klo 12-15.
Muina aikoina kirkkoon tutustumista voi tiedustella numerosta 044 4918135.

Kustavin kirkko 5 minuutissa -esittelyvideo on katsottavissa täältä.

Kustavin kirkko on Suomen vanhin puinen ristikirkko. YLEn uutisvideo 3.8.2021.

Kirkon ympärillä on hautausmaa, joka kutsuu kulkijaa viivähtämään ja voimaantumaan.
Kustavin seurakunta palvelee niin omia kuin vieraita parhaan kykynsä mukaan. Ota yhteyttä ja tule käymään.

Jumalanpalveluksia maaliskuussa Kustavin kirkossa

Jumalanpalvelukset vuoroviikoin Taivassalossa

Su 3.3. klo 10 Jumalanpalvelus

Su 17.3. klo 10 Marian ilmestyspäivä, Tiina Rautiainen - Marttojen kirkkopyhä & kirkkokahvit Kustavi-salissa

To 28.3. klo 18 Kiirastorstain messu, Tiina Rautiainen

Pe 29.3. klo 10 Pitkäperjantain sanajp

Ma 1.4. klo 10, 2. Pääsiäispäivän jp vain fb-sivuilla

Jumalanpalveluksia huhtikuussa Kustavin kirkossa

Jumalanpalvelukset vuoroviikoin Taivassalossa

Ma 1.4. klo 10, 2. pääsiäispäivän jp vain fb:ssa

Su 7.4. klo 10, Tiina Rautiainen

Su 21.4. klo 10

Syntymäpäivät

Mikäli toivotte seurakunnan työntekijän vierailua syntymäpäivänänne tai jonain muuna juhlapäivänä, ottakaa yhteyttä kirkkoherraan, diakoniin tai kirkkoherranvirastoon.

70-, 75-, 80- ja 85-vuotiaille järjestetään yhteiset syntymäpäiväjuhlat. Kutsut lähetetään postitse.
Yli 85- vuotiaita syntymäpäiviään viettäviä muistamme seurakunnan tervehdyksellä. Päivänsankarille lähetämme tervehdyksen postitse.
Seurakunnan työntekijät tekevät pyydettäessä onnittelukäyntejä kodeissa ja laitoksissa.

Muutoksia seurakuntatoimistossa

Kustavin seurakunnan virkatodistukset, sukuselvitykset ja avioliiton esteiden tutkinnat sekä muut lakisääteiset kirjanpidolliset tehtävät siirtyvät 1.1.2020 Turun aluekeskusrekisterille. Muut tehtävät, kuten asiakaspalvelu, toimitusvaraukset ja hautatoimen asiat, säilyvät edelleen Kustavissa.

Seurakuntatoimisto palvelee osuuspankin tiloissa maanantaisin klo 10-12, Kivimaantie 20.

Säännöllistä toimintaa

Jumalanpalvelukset Kustavin kirkossa tai Kustavi-salissa sunnuntaisin ja juhlapyhinä. Katsottavissa Kustavin seurakunnan fb-sivuilla.

Hyvää huomenta kustavilaiset
Ohjelmallinen aamukahvitilaisuus maanantaisin klo 10-12 Kustavi-salissa. Lämpimästi tervetuloa!

Kirkkokuoron harjoitukset maanantaisin. Lisää tietoa kanttorilta ja kuoron sivuilla

Koululaisia tasapainoilemassa tasapainoliinalla metsässä.
Koululaisten seikkailupäivänä Leirimajalla