Seurakunta on lähellä sinua elämän suruissa ja iloissa

Seurakunnan kautta saat apua monenlaisissa tilanteissa.

Keskusteluapua nimettömänä ja luottamuksellisesti

Palveleva puhelin tarjoaa keskusteluapua missä tahansa mieltä askarruttavassa tilanteessa.

Tästä suora linkki Palveleva puhelin sivuille

Palveleva puhelin vastaa seuraavina aikoina:
su-to klo 18 - 01, pe-la klo 18-03. Soitto maksaa liittymäsopimuksesi mukaisen hinnan (pvm/mpm).
Myös chatissa, sähköpostilla tai kirjeellä.
Koululaisille tekstaripalvelu päivisin.

Kustavin diakoni tavattavissa

Diakoniatyö palvelee kaikenikäisiä ihmisiä. Voit ottaa yhteyttä diakoniin, kun tunnet itsesi yksinäiseksi, pohdit hengellisiä kysymyksiä, olet menettänyt läheisesi, haluat jutella ihmissuhteistasi, terveydellisistä tai taloudellista ongelmistasi. Diakoni Jarmo Tarkkonen p. 044 0878 167.

Uudenkaupungin seurakuntayhtymän PERHEASIAIN NEUVOTTELUKESKUS

Koulukatu 6 A 2. krs
Puh. (02) 840 4540

Perheasiain neuvottelukeskuksessa voi selvitellä parisuhteeseen, perheeseen ja henkilökohtaiseen elämään liittyviä kysymyksiä.

Ota yhteyttä ja tule keskustelemaan, kun mieltäsi askarruttavat:

seurustelu, avioliitto, perhe-elämä ja niihin liittyvät vaikeudet, yksinäisyys, masennus, uupumus, suru tai muut henkilökohtaiset ongelmat.

Keskustelu auttaa purkamaan pahaa oloa ja löytämään ongelmatilanteisiin rakentavia ratkaisuja. Keskustelut ovat asiakkaille maksuttomia ja ehdottoman luottamuksellisia. Asiakkaaksi voi hakeutua myös evankelis-luterilaiseen kirkkoon kuulumaton.

Annamme asiakkaille

- perheneuvontaa ja perheasiain sovittelua
- työnohjausta ja konsultaatiota
- perhekasvatusta ja ihmissuhdeaiheista koulutusta
- henkistä ensiapua elämän kriisitilanteissa

Perheasiainneuvottelukeskuksessa työskentelee:

Minna Ala-Kaila
puh: (02) 840 4540, 050 363 4542
sähköposti: minna.ala-kaila (at) evl.fi

Olet tervetullut yksin tai yhdessä kumppanisi kanssa.
Ajan voit varata puh: (02) 840 4540

www.ukisrk.fi/perheneuvonta

Lapsi pitää kiinni aikuisen kädestä heidän kävellessä tiellä. aikuisella on valkoiset enkelin siivet.