Lähetystyössä mukana

Kustavin seurakunnan lähetystyö osallistuu perinteisesti syyskuussa järjestettävään rovastikunnalliseen Lähetystoriin Uudessakaupungissa. Hittituoteemme on kustavilainen kala, erityisesti savustettu lohi.

Lähetystyötä tehdään yhdessä Taivassalon seurakunnan kanssa.

Nimikkolähettimme Sari-Johanna Kuittilo

Diakoni Sari-Johanna Kuittilo on ollut lähetystyössä Israelissa Suomen Lähetysseuran (SLS) kautta vuodesta 2005 asti. Sari-Johanna aloitti uuden työkauden kesällä 2016. Hän työskentelee Jerusalemissa Suomen Lähetysseuran keskuksella työalueinaan diakonia, työnohjaus ja dialogityö.

Sähköposti: sari-johanna.kuittilo@felm.orgLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Suomen Lähetysseura Lähi-Idässä Facebook-sivu: https://www.facebook.com/suomenlahetysseuralahiidassa/Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuva nimikkolähetistä
Sari-Johanna
Värikkäitä afrikkalaisia pöytäliinoja, sinistä, punaista, ruskeaa, vihreää, keltaista& eri sävyjä kuvioissa.

Lähetystori

Joka syksyinen Lähetystori Uudenkaupungin torilla taas ensi lauantaina! Aloitamme myynnin klo 9 aamulla ja jatkamme klo 13 asti. Kustavin seurakunnan pöydältä löydät savustettua kalaa. Olethan paikalla heti aamusta, sillä kalaa riittää vain nopeimmille!

Viereisellä tiskillä taivassalolaiset myyvät mm. ihanan värikkäitä kenialaiset ja tansanialaiset khanga-kankaita. Kaikissa kankaissa on lisänä jokin ihana teksti. Tule tutustumaan!